Jag ska bli smart

Förresten så kom jag på något skitsmart igår eller nåt. Oftast när jag träffar nya människor så får dom kanske intrycket av att jag är lite dum, eller liksom inte vet så mycket. Iallafall vad jag skulle tycka om jag träffade mig själv.....?.....
Såååå, jag ska bli intressant och veta saker och förvåna människor. Jag älskar rymden, jag kan sitta och titta upp på stjärnorna och månen i typ timmar och bara tänka och spekulera för mig själv så jag ska helt enkelt veta allt om rymden!
Så när jag träffar en ny människa så ska jag typ säga nåt smart som "vet du att blablabla?" och så blir personen intresserad av att höra mer och kommer tycka att jag är skitsmart! Det är ju hur bra som helst. Speciellt nu när jag är blond.
Se, ibland förvånas jag utav min egna smarthet. Finns det ett ord som heter så?
Add a comment!
Postat av: Sofia

Läs mitt senaste inlägg =)

Postat av: Alexandra

Tänker jag verkligen inte göra.

2009-01-05 @ 10:56:12
URL: http://screamingatyou.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback