Onsdag

Hello darlings.
Markus åkte nyss så nu har jag lite tid över för en uppdatering! Vaknade strax efter två tror jag, är ju ledig idag så det var väldigt skönt att sova ut!
Vi har inte gjort så mycket mer än att glo på TV idag, skönt må jag säga.
Igår kväll kämpade vi för fullt för att försöka få The Sims att bli installerat på min dator men det ville verkligen inte fungera! Blev tokig.
Jag vet inte vad osm är felet men jag misstänker att det kan ha något att göra med att jag har Windows Vista kanske...
Får be pappsen fixa det! Pappa kan allt...
Har inga som helst planer för idag, glo på TV, duscha, sminka mig, fixa håret och kolla bloggar! Haha
En slappdag helt enkelt!

Nu ska jag checka alla bloggar jag alltid läser! Write u laterzz!

Now Playing > Bless The Fallen - Albright
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback