Godmorgon

Vaknade för typ en kvart sen, är inte säker på om jag ska till skolan idag för jag har galet ont i halsen, som när man börjar få halsfluss, plus mensvärk.
Var dock hemma igår också och har för dålig närvaro just nu så det sista jag behöver är att missa skolan.
Men mår man inge bra ska man ju bara ligga hemma och vila.
Well well, får se hur jag gör.

Igår blev iallafall mitt rum klart!
Jag och Markus har fixat och donat i flera dagar nu med färg, tejp och plast som galningar!
Rummet blev iallafall skitsnyggt! Nu trivs jag verkligen.
Ska bara fixa lite småsaker som att måla över fläckar i taket och vid mitt fönster där vi var lite klantiga och råkade måla. Ska även köpa nya gardiner i helgen!
Kommer bli skitnajsigt kan jag lova er.

Nej hörrni, nu måste jag fundera över hur jag ska göra nu.
Stannar jag hemma blir det lite mer uppdatering iallafall!

Laterzz
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback