Produktiv dag

Trots att jag var ledig idag så drog jag min trötta kropp upp från sängen till kaffebryggaren strax efter nio. Gjorde iordning mig och åkte in till stan. Mötte Erika och en aning flummig Emelie och vi tog en promenad letandes efter salongen vi skulle till. När vi väl hittade dit i blåsten så gick vi in och blev väldigt trevligt bemötta, men Erika känner en på salongen så det var väl inte allt för konstigt. Med ett glatt humör gick vi därifrån tio minuter senare, praktikplats spikad! Så jäkla skönt, nu slipper man oroa sig över det..

När jag kom hem lagade jag lite käk och sen diskade jag för fullt. Känner mig riktigt duktig, men det behövdes göras eftersom pappa kommer hem idag, närmare bestämt om ungefär en och en halv timme.
Ikväll hoppas jag på att min älskling kommer hit för jag saknar honom otroligt mycket, trots att vi sågs imorse (?), i must be in love. Satt och tänkte tillbaka på dom första gångerna vi sågs idag, medans jag lyssnade på Sex on Fire med Kings of Leon, minnen dras alltid upp då eftersom vi båda knarkade den låten i början. Åh så mysigt.<3
 
Men nu är det iallfall dags att städa upp lite i rummet kanske? Måste ju visa att jag kan ta hand om mitt egna rum nu också, fastän jag knappt klarar av det. Haha.

Skriver kanske lite senare, håll utkik!



(old pic.)
Add a comment!
Postat av: Sara

Vill du få GRATIS presentkort på dina favoritbutiker? Gör då som jag och registrera dig på http://www.freestreet.se/?r=1427 Det är en ny sida som inte har så många medlemar, vilket gör det lätt att samla ihop poäng. Jag fick hem mina första presentkort på h&m idag, så registrera dig nu =)

2009-03-27 @ 16:48:23
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Fan vad snygg du är i svart hår ju!

Blir svart när jag inte orkar med den blåa färgningen mer... faktiskt aldrig haft helt svart :)

2009-03-27 @ 17:18:55
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jo jag förstår det :) kommer ju vilja ha tillbaks min naturligt bruna färg nån gång. Men först måste det nog bli svart! Skulle inte vara så lyckat att färga brunt på blått xD haha

2009-03-27 @ 17:46:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback