Underbara väder!

Åh, hur kan man inte älska vädret just nu?! Solen värmer som bara den, så jäkla skönt!
Har inte så mycket att säga förutom att jag har varit i skolan idag och haft frisör, klippte klart lika längder och sen gjorde jag en uppsättning. Försökte coppa Lady Gaga's berömda rosett av det egna håret, jag lyckades men det blev en liten och gles jävel, haha. Måste öva på det där!
Inga planer för dagen, ska försöka träna lite och kanske städa eftersom pappa och Noi kommer hem imorrn. Då ska jag även prata med honom om Peace and Love och få honom att köpa biljetten till mig! Hihi.
Jag är dessutom ledig imorrn! Hur skönt som helst, fast jag ska inte sova bort hela dagen utan jag och Erika ska till en salong och kolla praktikplats, hoppas vi får vara där iallafall! Något ställe på östermalm har jag för mig. Varför få jag känslan av att jag inte kommer passa in där? Haha, jag får nog ta och sätta på mig en rosa liten klänning, höga klackar och några lager läppglans.
Well well, dags för en cigg!



Uppdaterar senare, jag lovar!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback