Bakisdag

Fast jag är inte ens bakis. Var ju ute igår, på Anchor. Älskar stället men igår var rätt lame, inget drag alls och konstiga människor. Vi drog strax innan ett för att hinna med sista tunnelbanan.
Käkade lite fyllekäk fast jag inte ens var full. Så jävla besviken. Drack en halv colaflaska med gin och cola, tre drinkar och lite öl, borde ha däckat innan det men fan heller, var fan stupnykter hela kvällen. Det sög ju, kanske var därför det var lite lame.
Måste vart så.
Övervägde att ta en taxi hem men det kändes rätt onödigt när man kan åka gratis nattbuss istället för taxi på 120 spänn när det är ungefär allt jag har så nej.
Däckade några timmar efter jag och baby hade kommit hem och vaknade tio och tolv idag.
Det första jag gjorde när jag hade klivit upp ur sängen var att diska. Ja, diska. Diska? Japp. Diska.
Helt sinnessjukt. Fast medans jag diskade väntade jag på kaffet så jag hade ju inte direkt något bättre för mig.
Senare på dagen beställde vi pizza, bakiskäk liksom. Det var äckligt. Kollade på någon film också med Sienna Miller som är to die for, Interview typ, kollade inte klart men ska nog gära det senare ikväll medans jag laddar upp inför skolan som börjar imorgon. Inte pepp för fem öre. Vill inte, vill inte, vill inte!
Blä. Skulle inte tacka nej till en extra månads lov.
Imorrn efter plugget ska jag möta min älskling i stan för att tillsammans åka till East Street och boka tattoo-tider. Fast jag ska mest kolla hur mycket min tatuering skulle gå på. Om den är för dyr har jag en reservplan.
Nu ska jag göra kaffe och sen ska jag eventuellt röka och sen ska jag göra något annat också. Typ sminka mig.


Laterzz!
Add a comment!
Postat av: zeth

Jag älskar bananer! :( It's monkey food ^^


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback