Gomorrn typ...

Sitter återigen här hos ingela med hennes tröga tangentbord så ursäkta dom eventuella stavfelen som jag uppkomma i detta inlägg..
Jag vaknade av typ 500mobiler som ringde. Inte kul..
Jag märkte också att jag fortfarade mådde illa sen igår. Jag känner mig FETT bakis men det är jag inte, det är det lite skumma.
Vi gjorde inget speciellt igår faktiskt.
Jagkom hir vid niotiden kanske..
Hade varit på resturang med släkten...SKITKUL. Not.....
Satt & väntade på att jag skulle bli kissnödig så jag kunde rymma därifrån.. Blev kissbödig endast två gånger. Besvikelse kallas det.
På tunnelbanan påväg till tcentralen för att köpa pengar till mobilen (köpa pengar? logiskt?) såg jag typ världens snyggaste killar! Eller assåtyp en av världens snyggaste...Han va naaajs....Fick inte stirra på honom i mer än ca. 10 minuter eftersom jag var tvungen att gå av.
Köpte mina pengar (fortfarande frågetecken) och satte mig på tunnelbanan mot skarpnäck. Mötte Ingela som hade planerat att gå ut men stannade hemma, vi gick till ica & köpte sånt vi behövde..pizza, läsk & cigg.
I desperat försök försökte vi övertala en msnsnubbe om att komma över med lite sprit till oss eftersom vi va på fjortishumör. Men icke, han var för lat. HAN HAR SÄKERT LITEN PENIS!
VI blev uttråkade och tog oss en promenix till macken. Där köpte vi meeer läsk & mötte en snubbe som frågade hur man hittade till norra sköndal, så lägligt att vi skulle dit då! Hans polare kom gående och självklart var det den söta 92an som satt aspackad på tunnelbanan påväg till gullmars förraförra fredagen eller nåt! Jag och becca hade världens crush på honom! Så söt! :D
Han kände inte igen mig dock.... >_< HAHA!



Fortsätter inlägget nu på kvällen;
När vi kom hem till ingela igen satte vi oss och kollade på Family Guy movie & Simpsons movie :D
Eller typ halva simpsons eftersom båda halvsov.
Fysatan vad illa jag mådde på kvällen/natten/morgonen/WHATEVER!
Hade den känslan när man har druckit liiiiiiite för mycket och verkligen känner hur spyan är påväg...ASJOBBIGT!
Hade ju inte ens druckit :(
Somnade lagom fort sen..
Idag åkte jag hem till Becca och blekte hennes hår & åkte sen hem för att baka knäck med mamma som vi inte har gjort än men vi ska göra det om typ fem minuter..
Förövrigt så halvt dissar jag julen i år.
Ska vara hemma med mamma fram tills niotiden på kvällen då jag sen drar vidare till Ingela & partajar med några.
Julen är överskattad...

Pussbajs<3
Add a comment!
Postat av: fia

Usch, vad jag hatar tröga tangenter. Tar sån tid att skriva för det blir alltid fel.


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback