gosh!

Jag har varit på dåligt humör/sur i ett par timmar nu, tänker inte berätta varför.
Men jag hatar dryga människor! HATAR!!!
Jag är så jävla arg så det är inte klokt men jag ska fan inte bry mig okej?!
Herregud, det är väl bara & vara ignorant? Japp, ignorant ska jag vara från och med imorrn!
God, du kan ju typ dra?

>_<



Iallafall, snackade med min fotolärare. Hon sa att jag skulle göra allt jag har kvar tills på måndag. MÅNDAG!??!!?
Herregud, det är fan asmycket uppgifter! ALDRIG.
Har fan asmycket att göra redan >_<
Kunde knappt sova igår, låg & tänkte på allt jag måste göra i skolan, pengarna som Hottopic har tagit, att jag inte har några pengar till julklappar eller mig själv (fast det underlättade pappa genom att ge mig 500 spänn till julklappar, thank you :)<3), tänkte på nyår, julen, JAG HATAR JULEN! Blir fan jämt asstressad! Hatar det, hatar julklappar (fast inte när dom är till mig själv).
Uh, kunde iallafall inte sova igår. Låg & vred mig i flera timmar, inte bra....

Imorrn ska jag till Becka och kolla på massa filmer, mycket mysigt :)
Becka är bra, ILY<3

Nej, ska lägga mig under täcket  & kolla på teve nu för jag fryser...

pussbaj<3
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback