I'd rather die than have to see your smile

Vet inte varför rubriken är som den är.. Den har ingenting med inlägget att göra..Kommer från nån låt men kan inte komma på vilken >_< Frustrerande..

Det är tamejfan självmord att gå upp så tidigt på morgonen som jag gör varje ("varje") dag! Halv åtta är för tidigt, alldeles FÖR TIDIGT! Hatar det.
Men duktig som jag är så går jag upp då och gör mig iordning.
Började tio över nio med textkommunikation. Fick tillbaka intervjun jag skickade in igår natt (idag?), HA. HA. HAAA!
Måste göra om den.. Men jag förstår det, den var jävligt tråkig och gjorde inte alls som uppgiften strikt sa åt mig att göra!
Slapp redovisa annonsen för en kompis eftersom jag inte var "klar" :) hihi! Det ägde...
Skulle nog aldrig vågat stå där uppe framför massa undernärda 91or! Nej, fy skam, sånt vill jag icke göra!
He he.
Efter lunch hade vi svenska men vi hade ingen lärare så vi skulle kolla på film, värdelösaste filmen ever!
Fröken Julie...

Iallafall, filmen SÖG så vi gick därifrån efter typ halva, icke bra men jag höll fan på & kissa på mig! Dessutom hade jag en kompis i behov utav snack med mig så jag hade ju inget val?
Jag & sean drog hem till honom och kollade på Napoleon Dynamite som jag har velat sett sen nattas partaj, stängde ju av efter halva för att alla tyckte den sög förutom jag. HAHA love it! <3
Min drömman fo'sho! XD

Sen kollade vi på typ One Tree Hill, OC, American Dad & Family Guy :D alla efter varann :D
Fast det va på typ norska kanaler :( haha
Tur för mig att jag är fett clever på engelska då!

Hände inget mer intressant på dagen sen :(
Och dagen är snart slut......

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback