Rubriker suger!

Kollade på Heroes och käka glass (igen!!!!!!!!!!! >_<) inte bra. glassen alltså...gör mig FET.
Så jävla bra serie :o <33 Men hatar att den alltid slutar när det är som mest spännande typ. Måste vänta en hel jävla vecka liksom!!?
Är iallafall ledig imorrn, fett skönt. Sen på kvällen är det spelning i södertälje så ska dit med victor. saknar honom väldigt mycket just nu...
Efter spelningen drar vi nog hem till mig, inte lika kul med tanke på att det var ca. 1h o 45 minuter...
Men vi ska in till stan dagen efter och shoppa :D
Kommer nog inte palla & vara uppe så mycket längre till ikväll, har börjat bli sjukt trött på kvällarna till skillnad från en vecka sen typ :s skumt..
Nu måste jag gå & dricka vatten innan jag dör.
Ska nog inte äta nåt imorrn heller.

pussbaj typ.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback