Torsdag.

Dagen var helt okej idag. Började halv tio, kom tio i. Snackade med victor i telefon hela vägen till skolan, väldigt intressant.. ?
Kollade på Fight Club på engelskan, eller iallafall slutet och sen skulle vi skriva en kort recension på den och vad vi tyckte om filmen. Sket i vad jag skrev och skrev bara nåt. Efter engelskan gick jag & pratade med rektorn och sa att jag ville byta skola och hon sa att jag måste kolla med skolan jag vill börja i om det finns platser där osv. så jag ska väl göra det någon dag..
Sen hade vi matte och fick tillbaka våra matteprov. Inte kul...Gick skit som förväntat men whatever.
Slutade kvart över tolv och drog då för att möta Natta i t-centralen. Köpte en latte eftersom jag var förtidig och endast hade ätit ett äpple, (går på äppeldiet). Mötte henne vid akallatåget & så drog vi till solna och kollade runt. Hade inte planerat att köpa något men det slutade med att jag drog ifrån solna med en svart kjol, sex ögonskuggor + blusher i samma grej, hårrullar för att få lockigt hår, lösögonfransar, hårnålar och ett par örhängen som jag och natta delade på och tog ett varsitt som vi ska göra halsband av. Så nu är ja überfattig igen :(
Ikväll borde jag skriva på naturkunskapen som jag ännu inte har börjat på, men jag förmodar att det inte blir av...
Ska ändå vara inne innan 24.00 imorron så det är "lite" lugnt iallafall.
Jag längtar sjukt mycket till imorrn! Ska vara med  Natta, Sarah & Petra som jag inte har träffat på sjukt länge, liksom bästa friends?ska bli fett mysigt :] <333

Nej nu ska jag koncentrera mig på Vänner och hoppas på att mitt hår blir lockigt av hårrullarna :)
pusshaj.
Add a comment!
Postat av: zeth

Jo, men folk man känner eller som gått i ens skola är ju förståeligt, men att det ska träffas på plattan och tända ljus och skit känns bara onödigt.


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback