Dear life

Jag orkar knappt blogga längre.
Händer så mycket hela tiden tycker jag..
Jag mår iallafall mycket bättre nu och det är nog för att saker börjar ordna upp sig :)
Jag börjar bestämma mig kring skolan, ska antingen byta linje eller linje och skola helt.
Pallar inte gå kvar där.
Allt är bättre hemma, pappa tror inte längre att jag är en maniac vilket är väldigt... bra och skönt..
Idag var jag iallafall på anställningsintervjuv på Burger King (haha), bättre än ingenting och jobb som jobb, tar egentligen vad som helst just nu. Det gick väldigt bra och om jag får jobb där ser jag fram emot att få spotta i vissa personers äckliga hamburgare :) hihi
Efter det träffade jag Pat och vi sprang runt i stan och rökte haha, väldigt mysigt!
Jag har väl egentligen inte så mycket och säga förutom att jag numera är glad och saknar josefin.
Men henne får jag träffa imorrn så jag överlever nog.
Ska dessutom träffa en viss person, antagligen på fredag, och det ser jag fram emot med tanke på att jag har saknat personen och ja...jag vill träffa honom. Prata...

Jag tror jag är för trött för det här, Jay Leno funkar bättre än att blogga vid den här tiden..


Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback