Kort uppdatering

Hey guys.
Sorry för min usla, äckligt dåliga uppdatering. Det här inlägget kanske bli lite mysko för jag har vart vaken sen typ två igår eller nåt.. Jag sov alltså inte inatt.
Josefin, min själsfrände är äntligen i Stockholm och det har hon vart i drygt en vecka nu eller så vilket makes me very happi. Gårdagen spenderade jag med henne och vi kollade på massor av TV och film, bla Smala Sussie (hjerta) och Kopps, typ dom två bästa svenska filmerna all-time. När vi var klara med filmerna var klockan halv fyra på natten/morgonen så vi struntade i att gå och lägga oss eftersom jag ändå skulle gå upp relativt tidigt. Vi tog en liten tur till Gullmars för att köpa cigg och varsin latte. Faktiskt jäkligt skönt att vara ute den tiden på dygnet då det är sånt lugn överallt. De ä najs.
Idag har vi inte gjort så mycket heller. Vi har druckit en jäkla massa kaffe, ätit en nyttig frukost och gjort knäck! Haha. Druckit glögg har vi gjort alltså, allt detta i våra zombie-beteende. Vi har vart helt döda och jag får verkligen talsvårigheter när jag inte har sovit haha.
Egentligen skulle jag och mamma åka och hälsa på min moster och hennes bebis, min nya kusin, idag men det blev inställt pga all julstress och för att varken jag eller mamma mådde så bra så det får bli när julpaniken är över!

Anywayz... Kan berätta lite om mina planer för veckan.
Imorgon:  Handla julklappar som jag ännu inte har börjat med, haha, jag vet. Dagen före julafton, bra där! Det är seriöst samma sak varenda jäkla år! Just därför jag hatar julen... Jag ska även till Nordea och ta ut alla mina pengar eftersom jag smart nog har tappat mitt bankomatkort så jag måste ta ut alla pengar kontant istället, hatar att ha kontanter...Usch!
Som sällskap har jag ju såklart Josefin med mig, och vi ska köpa hårfärg och fixa oss snygga i håret tills nyår, jag säger dock inte vad det ska bli, det blir en överraskning!
Onsdag/Julafton: Pappa firar jul i Thailand tillsammans med sin flickvän/fästmö och några fler så jag är ensam hemma i två veckor nu, så underbart skönt! Så julen firar jag hemma hos mamma i princip hela dagen, men senare på kvällen åker jag och Josefin hem hit till pappa och återupplever gamla minnen sen förra julen. Det var typ första gången vi träffades och lärde känna varandra och det sa klick direkt! Min bästaste vän helt enkelt! Så vi ska nog dricka lite vin och mysa framför TVn!
Torsdag: Ska förmodligen och förhoppningsvis träffa min älskling och mysa med honom eftersom vi inte har setts så mycket på sistonde, så då blir det en hel dag med honom!<3
Fredag: MELLANDAGSREAN BÖRJAR! Ni kan väl gissa vad det betyder? Det betyder; vakna tidigt och träffa Josefin, åka och sola, sen äta en bra frukost för att sen hänga på låset till SKHLM, där jag ännu inte varit! Det kommer bli najz att få spendera lite pengar på mig själv! wiho! Vi kommer även ha en heldag med varandra och åker förmodligen hit sen och hittar på nåt skoj.
Nyår: My favorite! Planen är en riktigt stor och bra nyårsfest! Måste bara höra runt med folk så det blir lite folk där, vi vill ha FEST, inget sitta-och-chilla-i-soffan-firande. Party ska det vara!

Sådärja, det där är mina planerade dagar som det ser ut just nu!
Ser fram emot allting, kommer bli så mysigt den här julen!
Nu ska jag försöka sova lite innan Markus kommer hit, men jag lär ju slockna så fort han kommer hit ändå, haha.
Ni får ha det så bra och GOD JUL tills vidare!

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback