A praise chorus.

Sitter i sängen med den inte så underbara datorn i knät och lyssnar på Jimmy Eat World som jag förövrigt missade. Dom spelade på debaser i februari, har för mig att det var 18-årsgräns. Det kan ju seriöst suga kuk.
Jag ÄLSKAR Jimmy Eat World och jag har lyssnat på dom i ett X antal år och när dom väl har spelning kan jag inte gå för att jag råkade födas fel år!?
It drives me nuts.
Anyways, jag ska bli känd så jag kommer väl antagligen bli bästa polare med dom så läget är endå rätt chill.

Helgen har varit...lugn. I fredags hade jag, ingela och josie myskväll med Sex and the city. Skitmysigt. Och innan det bestämde vi oss för att klä oss lite horaktiga och skulle tigga cigg av äckliga gubbar. Vi lyckades som fan. Gubbarna var inte ens äckliga. Trots att målet var "hora" så kände jag mig jävligt snygg. Kände mig mer som en horig cheerleader från high school.
Senare på kvällen kom ingelas "brorsa" Gustav hit från örebro eller något. Han har stannat hela helgen :)
På lördagen var vi peppa på att umgås med någon, vi var på god väg men allt sket sig och jag tror vi alla tre känner oss jävligt värdelösa efter lördagens gräl med en viss person. Skit händer..
Josie kom hit på kvällen och vi lagade mat tillsammans, vi bjöd helt enkelt ingela på middag :) Även det var skitmysigt och vi blev proppmätta!
Josie åkte hem strax därefter, hon har ju flyttat från skarpnäck till hökarängen så det är inte lika smidigt att ses längre. Fast det tar ju bara 5 min med buss, tur det.
Sen blir det andra bullar, då lär vi bara ses en eller t vå gånger i månaden eftersom skitungen ska flytta till Kosta Boda och börja gymnasiet där istället :(
Kommer få Josefin-abstinens så det bara skriker om det.
Back to subject, jag och plingela var röksugna och vi hade endast en cigg kvar så vi, eller jag, drog på mig en kort kjol och stövlar upp till knäna och raggade cigg. Med resultat.
Kände mig jävligt duktig må jag säga. Haha!
Upprepade det ännu en gång och fick cigg då med.
Senare kom Gustav hem från en dejt, tror det var då vi fick andra ciggen....Eller ciggarna. Myckt viktigt.
Gick upp och nördade oss framför datorerna fram tills halv fyra kanske.
Gick ut och delade på sista, långa, ciggen och sen gick vi och la oss.

Idag vaknade vi vid halv tolv kanske. Jag märkte att Ingela och Gustav gick eftersom Gustav skulle åka hem. Det första som dök upp i mitt huvud var "cigg!". Jag sprang upp, satte på mig ett par brallor och strumpor, satte på mig jackan och skor. Sen sprang jag ner för alla trappor och ut genom porten. Ingela och Gustav vände sig om lite fundersamt. "Jag vill ragga cigg...."
Även idag lyckades vi få en varsin cigg trots att vi båda såg mer eller mindre ut som skit.

Jag måste sluta röka...



Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback