Fredag

Igår började dagen med att jag var på museum med skolan, skittråkigt såklart.
Var där i någon timme kanske, sen fick vi sluta runt tolv. Skyndade mig hem för att hämta kläder osv som jag skulle ha med mig hem till Markus. Mötte upp honom vid Nacka Forum där han precis hade vart och köpt den nya Guitar Hero (för 19 spänn!!!) så vi satte oss i bilen och gasade hem till honom för att bänka oss framför TVn och spela satan!
Det är hur mycket bra låtar som helst på 4:an, det äger verkligen! Jag tror jag ska ta mig an uppdraget att börja lära mig att spela på hard, haha. Medium börjar bli tråkigt och enkelt! :(

Vid sjutiden åkte vi hem till Daniel som fyllde 20 och där förade vi med öl och olika ölspel, så jäkla kul men man märker rätt fort att alkoholen sätter sina spår i kroppen, kanske för att jag är så dålig, haha
Runt niotiden gick vi ner till bussen för att åka in till stan och sen festa vidare på 360.
Jag hade rätt stora förväntningar på kvällen och 360 men dom försvann rätt fort när vi kom in.
Först kom vi in gratis och jag slapp 20årsgränsen, och fick även gratis graderob + en gratis rom&cola, allt det för att en kompis till Daniel känner alla ägarna på Göta Källare (som 360 tillhör).
Rom&cola var inge vidare, men jag kände mig rätt tvungen att dricka upp den eftersom dom bjöd alla på en, men markus fick hjälpa mig för lilla klena, kräsna jag vägrade, haha.
Till kvällens ära var det Pink Night vilket inte var superroligt eftersom det bara sprang om kring massa spacemonkeys, bimbosar och kåta snubbar. Så peppen försvann rätt fort. Vid tolvtiden drog vi därifrån och då slutade utekvällen för oss.
Faktiskt rätt skönt att inte komma hem klockan fem på morgonen för en gångs skull! Haha.

Ikväll blir det iallafall bio med baby, vet inte riktigt vad vi ska se men något bra blir det nog.
Hörs senare, puss!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback