Sluta röka

Jag har ca. 4 cigg kvar i mitt ciggpaket, plus ett oöppnat. Men efter dom fyra ciggen jag har kvar i det öppnade paketet så tänker jag sluta röka!
Jag får för mig att jag är sjuk och kommer dö vilken dag som helst, varje gång jag tänder en cigg. Rökningen ger mig ångest, typ dödsångest, så därför tänker jag fimpa för gott!
Jag ska försöka iallafall, det känns så jävla värt det.
Sparar sjukt mycket pengar med tanke på att jag röker ett paket på 1-1ochenhalv dag. Dessutom lever jag längre osv, alla vet ju vad rökning gör med en...
Jag känner mig så sjukt motiverad till att sluta! Har aldrig känt så förut men nu är det fan på tiden!
Egentligen vill jag inte ens röka dom där fyra ciggen jag har kvar, jag vill slänga allt men det känns ju rätt onödigt..
Pat får köpa det oöppnade paketet ist! Jag ska nog tvinga henne...
Nu ska jag sova och hoppas på att jag inte dör i sömnen.
Pusspuss!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback