Thailand

Hello dear friends.
Ar just nu i Thailand, sitter vid datorerna pa hotellet.
Vi kom hit igar och jag langar redan hem som fan!
Bangkok ar inte min grej, jag gillar strandstallen mycket battre men pa lordag aker vi till Hua Hin som ar lite mer strand, hoppas det blir lite battre da.
Livt har blev dock lite battre nar vi borjade shoppa loss idag, har kopt en hel del, bland annat en klanning och en kjol som jag ar helt kar i! mums sager jag bara. och det blir mer!
Jag orkar inte skriva sa mycket mer, tangenterna har sitter ju helt cp :(
men jag kommer iallafall hem nasta fredag, dvs om en vecka imorrn.
Kanske hinner med en till lite update om jag orkar, innan jag aker hem.
Ha det bra salange sotnosar!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback