Torsdag

Började kvart över åtta idag med frisör. Alltid lika kul, klippte och grejade som vanligt.
Slutade vid tolv och då gick jag hem. Skulle egentligen sluta kvart över två idag men min ena mentor sa att jag inte behövde gå på klasstiderna som är dom sista tjugo minutrarna varje torsdag, för han tyckte lite synd om mig som hade håltimme i två timmar bara för att lyssna ifall han kanske har något att berätta. Så jag åkte hem då, väldigt najs.
Skönt att sluta 12 varje torsdag istället för kvart över två! Mitt schema är så jävla slappt, älskar det!
Senare idag kommer Becka, klippte henne för någon vecka sen och nu ska jag finslipa det litegrann och så, hoppas hon blir nöjd den här gången också!
Imorrn ska frisör-2:orna fixa våra hår, dvs färga, klippa osv. Jag har velat fram och tillbaka mellan en jävla massa grejer men jag har kommit fram till att jag bara ska färga utväxten, alltså fortfarande ha svart hår, men även färga röd-lila slingor! Tror det kommer bli supersnyggt, men jag måste dessvärre slinga löshåret också, på egen hand, så det passar in liksom... Får se hur det går med det!
Nej, nu ska jag nog städa litegrann i mitt "älskade" rum, det ser fan förjävligt ut.
Harebraaa.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback