Fredag!

Dagen har varit väldigt soft. Började halv tolv och innan skolan så svängde jag förbi frisörsalongen vid spärrarna på gullmarsplan, för att fråga om praktikplats. Och killen jag pratade med sa ja direkt så nu har jag äntligen skaffat praktikplats tills nästa vecka! Har vart jätteorolig över att jag inte skulle hitta någon, har vart så jäkla lat och inte orkat leta. Men nu har jag det överstökat iallafall!
Efter det så åkte jag till skolan och hade frisör i en och en halv timme, men vi pratade mest om vårt projektarbete och praktiken. Sen gick vi & åt innan jag åkte hem till mamma.
Vi satt och drack kaffe och tog några cigg tillsammans, som vanligt. Alltid lika mysigt! <3
Åh jag är på så jäkla bra humör idag! Eller jag var, nu sitter jag bara och tänker på att jag verkligen inte har ett piss att göra ikväll, hatar. Men Emelie skulle höra av sig om det dök upp nån fest eller liknande.
Nu ska jag ta tag i att diska och städa mitt rum, lovade pappa det igår eftersom vi åker till Thailand om en månad!
Så jag känner att jag kan vara lite duktig ett tag framåt :)

Skriver kanske mer lite senare, puss.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback