Gårdagen!

Igår hade ju jag och Markus våran 6-månadersdag. Vi började dagen med att åka och handla lite, och jag fick en halv påse med bilar! Haha, så ni kan ju gissa hur många kilo jag gick upp igår... Fast självklart käkade jag inte upp allt, utan det mesta finns kvar. Okej, ointressant babbel.
Efter att ha tagit några cigg på balkongen åkte vi in till stan för att mysa i solen, och fick även sällskap av Josefin!
Vi satt där vid vattnet mellan slussen och gamla stan, vet inte vad den heter ens. Men efter ett tag blev det rätt tråkigt där så vi tänkte att vi kunde sätta oss på Peirrot, vilken vi gjorde. Så där satt vi och fikade och pratade i ett par timmar. Jag och Josefin har någon förmåga att kunna sitta där i flera timmar utan att tröttna, medans Markus mest ville att tiden skulle gå, haha.

Vi skiljdes sedan åt vid gullmars då jag och Markus började laga mat, vi gjorde köttfärsbiffar med klyftpotatis, vitlöksdressing och avokado o fetaostsallad! Supergott.

Efter middagen tog vi ett bad, i kanske en kvart. Vi brukar bada skitlänge och det är alltid jag som frågar ifall vi ska gå upp men den här gången var det Markus som inte orkade sitta i det varma vattnet längre så det blev att gå upp!
Efter det blev det sängen och TVn!

Ja, det var den dagen och den blev supermysig enligt mig.
Idag ska jag och Josefin plus Markus och hans bästa vän, och förmodligen fler sätta och i Tanto med massa öl och en engångsgrill och mysa! Jag har ju knappt gjort något det här lovet så nu är det fan dags att göra något, plus att det är så fint väder!
Så det är mina planer för dagen, men nu ska jag nog ta en cigg i den galet stekande solen!



/A.

Add a comment!
Postat av: BJERNHAGEN

men tack söt! :D

Postat av: Lisa

grattis till 6 månader!

2009-04-11 @ 13:38:24
URL: http://wlisa.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback