sucky sucky

Hey guys. Förlåt för den skamset dåliga uppdateringen på senaste tiden, jag har velat blogga hur mycket som helst men har knappt orkat logga in på bloggen ens...
Det har inte hänt så värst mycket ändå, har vart några krogbesök, tidiga kvällar, städdagar och mysdagar.
Igår var jag iallfall hemma hos mamma innan jag skulle traska ner till Natta. Det var väldigt mysigt att vara hemma där, det är det alltid. Saknar liksom tiden då jag bodde hos mamma men jag tror man uppskattar det mer nu. Vid åtta mötte jag upp Natta och Sarah i centrum och vi handlade lite stuffs och gick sen hem till Natta för lite SATC och väldigt mycket prat om allt mellan himmel och jord, alltid lika skönt och kul att catcha up med varandra!
Vi ska troligtvis ses på torsdag för en runda till skärholmen.
Morgondagens planer är att åka hem till mamma. Markus jobbar och jag orkar inte knalla runt hemma utan att ha något att göra, för städat och tvättat har jag redan gjort idag.
Senare på kvällen kommer min darling hit igen, eftersom jag inte vågar sova själv men måste vara hemma och ta hand om katten, haha.

Jag har förövrigt skaffat facebook nu, efter mycket velandes fram och tillbaka. Fattar dock ingenting men Markus har lovat mig en FB-kurs, haha. Pinsamt att vara medlem där men inte ens veta vad jag håller på med, nej, det tänker jag inte tillåta!

Det var väl allt för den här gången tror jag, kanske slänger in ett inlägg imorrn? Hoppas inte på för mycket dock, haha.

/A.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback