Godmorgon!

Jag har nyss vaknat, eller för en timme sen men gick inte upp förrens en kvart sen kanske. Har så galet ont i huvudet, eller nacken, vet inte riktigt var smärtan sitter men jobbigt är det iallafall! Fast har mer eller mindre alltid ont i huvudet nuförtiden när jag vaknar...
Igår stannade jag kvar hos mamma tills halv åtta ungefär, åt middag med henne och umgicks vilket var väldigt trevligt.
Sen åkte jag hem och gjorde inte ett piss men senare på kvällen, eller typ runt halv två eller nåt, så kom Markus och gjorde mig sällskap.
Just nu ligger jag i sängen och glor på Canadas Next Top Model, lär väl kolla på det hela dagen men senare måste jag tillbaka till mamma och lämna en kjol som jag lånade av henne igår och vid åtta ska jag vara hos Markus :)
Det är mina planer för dagen, haha!
Nej hörrni, känner att det är väldigt svårt att skriva nu så jag ska lägga ifrån mig datorn och fortsätta med Top Model och mitt kaffe!

Skriver kanske mer senare eller imorrn.

xoxo
Add a comment!
Postat av: BJERNHAGEN

want more pics on you ;)


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback