Kass uppdatering - igen...

Hey you.
Uppdateringen har sugit än en gång, men jag har faktiskt varit sjyk! Haft influensan närmare bestämt...ett helvete!
Men nu mår jag mycket bättre men har lite svårt att andas, inte najs..
Sminkade mig idag, och det har jag inte gjort sen u typ lördags kanske, helt sjukt haha. Håret är dock en katastrof och det tänker jag inte ens gå in på..
Pappa är på väg hem och jag hoppas på jävligt mycket mat men det lär ta ett tag innan jag får det, han är långt uppe i luften! Han har faktiskt varit i Umeå över dagen på nån jobbgrej, han ska kanske börja jobba där, ja det vore ju nåt! Haha.
Han landar iallafall kvart över åtta så det blir ingen mat förens tidigast nio.. :(
Dessutom tycker jag att min underbara pojkvän kan komma hit så jag slipper vara så ensam när jag vaknar upp på alla hjärtans dag, shit. Tänkte inte ens på att det var det förens nu..Oops.
Anywayzzz. Har inte så mycket mer att säga nu, ska försöka blogga lite mer under helgen, haha!
Ha det bra gullungar!

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback