Gårdagen

Tog en sväng till Tunnan igår med Sarah och hennes vänner. Det var väl sådär, var galet trött och rätt opepp men det var mysigt att träffa Sarah igen, gud, vi har inte setts på hur länge som helst! Minns faktiskt inte sista gången, och det gör inte hon heller! Haha.
Efter en cider och en öl blev jag lagom salongsberusad vilket var härligt. Blev lullig på krogen för 90 spänn, inte helt fel! Vet inte varför dock, jag är verkligen inte lättpåverkad. Hade dock inte ätit på ett tag då.
Vi halv ett bestämde jag mig för att åka hem, motvilligt men utav vissa skäl.
Kvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...

Anywayz, nu är jag vaken och har varit det ett tag. Ska bara ligga i sängen hela dagen, så skönt!
Nu är det School Of Rock på tv, love it!
Ska kolla på den nu, skriver kanske mer senare!

Laterzz

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback