Godmorgon folket!

Kom nyss hem, japp.
Hade hälsopedagogik klockan 8 imorse, så jag var uppe med tuppen! Om inte innan tuppen...
Usch hatar dom lektionerna, att behöva gå upp svintidigt för att ha lektion i femtio minuter och sen en håltimme i ett par timmar, så jäkla onödigt. Har tjatat om det flera gånger i bloggen! Haha..
Det var extra svårt att komma upp när man hade en mysig pojkvän som låg och sov också kan jag tala om för er, ville verkligen inte kliva upp!
Men men, nu har jag iallafall varit i skolan och vänt.
Sitter och tittar lite på Top Model och dricker kaffe, mums. Ska nog ta en cigg snart och kolla alla bloggar jag följer!
Idag ska jag även gå till syon i skolan och be om att få ta bort datorkunskapen som har hamnat på schemat nu, jag behöver ju inte ha den eftersom jag redan har ett betyg i det. Visst, jag skulle kunna höja det men jag har hellre sovmorgon än att försöka få ett bättre betyg i en astråkig kurs! Vem skulle inte göra som jag liksom?

Nej, nu måste jag släppa ut katten ur mitt rum så det är lika bra att jag avslutar nu! Haha...

Laterzz!

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback