Godmorgon!

Det är nästan helt rätt ord just nu. Känner mig galet nyvaken fast jag har suttit på bussar och tunnelbanor för att komma hem från Markus. Han jobbar ju idag och han ringde och väckte mig vid halv tolv vilket resulterade i att jag inte kunde somna om så då åkte jag hem istället för att fösöka döda tid i fyra timmar. Skulle ha blivit så galet rastlös!
Nu är jag iallafall hemma och ska nog hoppa in i duschen snart och göra mig fin inför ikväll då vi ska äta middag och gå på bio :)

Vad är era planer för dagen, kära bloggläsare?
Add a comment!
Postat av: BJERNHAGEN

nu tar jag och prenumererar på din blogg för att jag alltid hektiskt måste leta efter den! haha :D

Postat av: AMANDA

verkligen :)

2009-01-24 @ 16:19:57
URL: http://aujmalm.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback