Jävla idiottunnelbanespärrgubbe!

Hejsan sweethearts.
Kom nyss hem från Markus som skulle ha killkväll med typ alkohol och tvspel :( Hur kul är det på en skala?
Själv har jag inga planer förutom att kanske dra ut med sarah men jag har typ 100 spänn = drygt en, kanske två öl. Det blir man ju inte ens påverkad av.
Men jag får se hur jag gör, lite roligare än att bara sitta hemma och dega...

Nu till rubriken.
Igår var jag på jättebra humör hela dagen tills jag kom till spärrarna vid Gullmars.
Jag hade köpt en biljett vid en liten kiosk här i Örby, stämplade den på bussen till Gullmars.
När jag visar upp biljetten vid gubben inne vid spärrarna så stirrar han rakt in i mina ögon och börjar skälla ut mig!
Han påstod att jag hade hittat biljetten i en papperskorg osv. Hallå ser jag fattig ut eller? Ofta jag skulle leta efter en biljettjävel i papperskorgen! Han påstår även att biljetten är ifrån december?! Vaddå från december?!
1. Jag köpte biljetten en timme innan jag satte mig på bussen.
2. Jag stämplade den tio minuter innan jag visade upp den för spärrgubben.
3. På baksidan av biljetten står det att den är giltig till Februari 2010.
4. På stämpeln står det A09 blabla 19.15, var det en slump att jag hittade en biljett med exakt samma tid som när jag visade upp biljetten?
5. 09 lär ju stå för år 2009?

Så där stog jag och skrek som satan på idioten som knappt kunde snacka svenska och han skrek tillbaka och vi kallade varandra för idiot, dum i huvudet osv. Jag ska stämma jäveln! Usch, jag blir så äckligt fittförbannad så fort jag tänker på det! Som tur var så lät en kille mig stämpla på hans biljett, tack!
När jag sen visade upp biljetten för nästa busschaufför, då var den minsann giltig!
Fyfan. Jag ska skriva ett argt jäkla klagobrev till SL! Usch.
Jag hatar SL mer än något på denna jord. GAAAAAH!

Nu måste jag ta en cigg eftersom jag har blivit så arg igen :) hihi
Laterzz!

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback