Kvällen är räddad

Jag har cigg, jag är snygg idag (om man bortser från mitt hår som tyvärr är en ren katastrof idag) och jag är på bra humör.
Jag funderar på kaffe men jag vet inte. Det är minutens problem, vi får se vad nästa minuts problem är.

Här började jag skriva något men jag sket i det i brist på ork.

Jag funderar på att göra rosa eller ljusblåa slingor i håret. Typ i luggen. Så jävla sött. Men mitt hår kommer ruttna om jag rör det igen, och det suger ju.
Verkligen.

Anywho, om några timmar eller så åker jag till Markus och då jävlar ska jag spela sönder GH och vinna röven av honom, hihi. Jag är så jävla bra på GH måste jag erkänna, det är inte många som vet men någon gång måste sanningen fram.
Jag kan liksom spela hur bra som helst på medium. Easy ska vi inte ens tala om. Jag borde vara  med i något världsmästerskap eller nåt.
Skulle vara häftigt...

Add a comment!
Postat av: sandra

skit snygg blogg!

Postat av: Anonym

Riktigt cool bild!



Spana gärna in min blogg :)



Kram

2009-01-09 @ 22:27:49

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback