Städdag

Godmorgon, får det bli. Vaknade för inte längesen alls men sms och samtal hit och dit. Markus telefon funkar inte så han fick låna min litegrann så min smsinkorg är nog proppfull nu! hihi.
Idag innebär det städdag för mig, inte så kul.
Men min käre far kommer hem från Thailand imorn och då kan det inte se ut som det gör just nu. Måste diska, plocka, få bort all röklukt för jag har varit busig och rökt inne ibland, dammsuga, torka av allt med rengöringsmedel osv. Det ska bli fräscht!
Min pappa och hans flickvän förlovade sig nere i Thailand nu vilket är helt awesome!
Congratz daddy<3

Nu innan jag gör något ska jag kolla igeom alla bloggar och sen ska jag sminka mig och göra mig lite snygg, det är roligare att städa då.
Så, det är bara för mig att sätta igång nu!

Senare ikväll ska jag förresten ut med Emelie som jag inte har träffat på säkert en månad eftersom jag var sjuk hela sista veckan i skolan så det ska bli skitkul! Det blir utgång på Anchor där det är kareokekväll varje tisdag ;D Inte för att jag någonsin i mina vildaste fantasier skulle ställa mig där uppe men det är rätt underhållande att höra alla som inte kan sjunga hihi.

Nu måste jag sätta igång!
Skriver senare!

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback