Lördag!

Åh, filmen igår var så jävla klockren! Kenny är omöjlig att inte älska, haha. Tycker alla ska ta och se den nu!
Innan bion blev det middag på Taco Bar, som vanligt , och när det var en halvtimme kvar tills filmen började blev vi så rastlösa och ville bara sitta ner så vi tog en öl precis brevid bion, den kanske gjorde filmen lite roligare, haha.

Idag är det shoppingtime mina vänner! Jag har äntligen fått pengar och nu är det fan tid för mig att unna mig själv något! Åker till Nacka Forum för då får jag sällskap av min älskade man men dock blir det inte förens lite senare eftersom han jobbar idag.
Ikväll blir det även utgång med Emelie om planerna står kvar, blir roligt även det med tanke på att det var galet längesen jag besökte krogen och jag måste erkänna att jag saknar det! Haha. Alkisvarning...
Det jag har planerat att köpa är en eyeliner (!!!!), foundation, väska, leggings och kanske lite accessoarer och nån söt tröja eller nåt :o)

Senare i veckan ska jag och några från klassen ta en shoppingrunda tillsammans och då ska den inhandlas extensions, gah. Jag hatar att ha kort hår, känner mig som en liten dagispojke :(  Men det ska det bli ändring på!

Kanske ska ta och hoppa in i duschen nu? Eller spela Jewel Quest på mobilen...Hmm, jag duschat nog senare! 

Laterz!
Add a comment!
Postat av: OLIVIA

Hej!! Just nu har jag en tävling i min blogg, du kan bli veckans blogg. Den som vinner blir länkad i sidan av bloggen, får ett inlägg med länkning och en överraskning. Det enda du behöver göra är att skriva en komentar att du är med. Hoppas det lockar. Kramar!!


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback