Lördag

Det blev inga fler inlägg igår, men hemma var jag iallafall. Hade inget att skriva om och ingen lust att blogga.
Min lust och inspiration har flugit iväg långt långt bort och jag kan verkligen inte hitta den.
Flera gånger har jag loggat in på bloggen för att jag har kommit på något men sen har jag inte lyckats klämma fram orden. Konstigt det där..
Igår pratade jag iallafall med Josefin från typ sju till ett eller nåt, när vi båda höll på att somna i luren. Samtalet dog aldrig utan vi kom alltid på något nytt att säga och helt ärligt så kändes det som att vi spenderade fredagen tillsammans, trots att jag är här i Sthlm och hon är i Orrefors. Supermysigt var det. Det roligaste var nog när hon hade vart och köpt cigg och sen mitt i allt så säger hon; "Men gud...Jag glömde Chilla..." Hon hade alltså glömt hunden uppe vid affären och det kom hon på när hon nästan var hemma, haha, skrattade lagom mycket!

Anywayz, idag ska jag och pappa åka och lämna in min mobil, igen. Vet inte hur många gånger den har pajat men nu får det fan vara nog. Ska kräva en ny mobil! Ska verkligen balla ur där, haha.
Men nu måste jag iallafall ta och fixa till mig för vi ska nog åka snart, men först ska jag ta en cigg innan mitt kaffe kallnar!



( Bilder från igår)

 Laterzz
Add a comment!
Postat av: maaria

du har grymt snyggt smink! :*

Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha söt du är^^

2009-03-17 @ 15:24:44
URL: http://halshammar.se
Postat av: BJERNHAGEN

oh! inte hängt med när du klippte kort hår tror jag :) nice.

2009-03-17 @ 19:04:41
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback