10 APRIL 2007

Idag var första dagen i skolan efter lovet, ganska trist. Gjorde inte ett skit i skolan typ, eftersom man inte var så jävla pepp på det.
Efter skolan stressade jag till jobbet och jobbade från fyra till nio vilket var jättejobbigt för jag var jättetrött, jätteuttråkad och jättehungrig, så jag knarkade kaffe. Kaffet på jobbet är btw jätteäckligt.
När klockan äntligen blev nio var det dags för ming att gå hem så jag drar av mig mina extremt osexiga kläder och slänger på mig mina sexiga kläder och springer därifrån. Väl ute på drottninggatan kommer jag på att mitt busskort har gått ut eftersom jag fortfarande inte har köpt pluskort (fy skäms på mig!!) och jag har självklart glömt plånboken i skolan så jag har inga pengar heller! Jag ringer mamma som ligger och sover och säger att jag inte kan ta mig hem , då bryts samtalet och då ringer jag natta istället. samtalet lät ungefär såhär:
A: NATTAJAGKANINTETAMIGHEM!!!JAGHARINGETBUSSKORTOCHINGAPENGARSÅJAGÄRFASTITCENTRALENDUMÅSTEKOMMAOCHRÄDDAMIG!!!JAGÄRJÄTTERÄDDFÖRDETÄRJÄTTELÄSKIGTHÄR!!!!!
N: hahahhah!! okejokej, ska jag komma och rädda dig?
A: JAAA!!!!!!!
N: hahah okej, vi kommer snart, jag ringer när vi är där!

Ja, jag var väldigt rädd för det var väldigt många läskiga människor där!

Sen åkte jag hem och sov hos natta med natta, maddis och petra. Vi kollade på When a stranger calls, den var ganska irriterande för telefonen ringer typ hela tiden och det är såndär irriterande signal också. Sen kollade vi på typ halva Chucky men den var inte ens läskig för dockorna hade inga läskiga röster + att det såg väldigt fejk ut och dom var nästan lite söta. eller inte chucky för han är asful.

^^
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback