19 APRIL 2007

Idag åkte jag till plugget typ en timme tidigare än vad jag egentligen hade behövt eftersom jag skulle vara lite snäll mot Linnea som bad mig komma tidigare för att hon skulle komma dit typ halv nio (vi började halv elva).
När jag kommer dit så hittar jag henne inte så jag ringer henne men dum som jag är så tror jag att det är nåt fel på hennes telefon eftersom det bara stängs av men sen visade det sig att hon hade tryckt av mig >< men hon hade ett skäl :)
Sen hade vi industri typ halva dagen och vår jävla lärare kan gå o dö! jag gillar honom inte ><
När  vi slutade, typ halv tre, så pallade jag inte åka hem så jag tvingade Linnea o fika med mig så vi åkte till slussen o skulle gå på tbanan mot tcentralen men jag ville till mariatorget så när dörrarna stängdes hoppade jag ut och drog ut henne med mig xD fett kul (A)
Vi satt och fikade i nån timme, sen åkte jag hem.
Imorrn är det nationella i engelska oxå >< prutt.


aja, ska typ sova.. eller nåt.. pusshej!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback