27 APRIL 2007

Är sjukt trött idag. Var på Aidens spelning igår med Victor, dom var asbra! <3
Åkte till skolan imorse och gjorde samhällsprovet som jag knappt hade pluggat på, kunde typ två saker, resten gissade jag på xO
Jag och linnea var fett nyttiga idag för vi åt sallad till lunch.. och typ femton bröd...haha XD
Efter skolan åkte vi till gallerian och fikade lite och sen gick vi runt i lite affärer. På gina tricot hittade jag tio spänn.. blev fett lycklig eftersom jag är ungefär jättefattig..
Blev kär i en skjorta men den va lite dyr för mig just nu :(
Sen träffade vi sarah och sara som gick till gina men vi hängde inte me eftersom i precis hade vart där så i gick till donken. sen ringde sarah när hon skulle hem så jag gick o mötte henne o så tog vi sällskap hem...
Imorrn ska jag jobba från nio till fem >< astrist och jag är inte alls pepp på det :(
Det är jag iförsig aldrig..
Sen ska jag hem till Victor :) hihi

idag är jag glad btw :D

pusshej!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback