27 APRIL 2007

Haha, bussresan hem från sumpan blev ganska rolig och typ made my day xD
Vi kliver på bussen och möter ett par ungdomar.  (punkterna betyder tystnad)
så börjar en inte så nykter snubbe snacka med oss:
"tjena tjejer, ska ni me på fest?"
"nee^^"
"varför inte"
"ska jobba imorn :) "
"ahaa, var jobbar ni då?"
"....................hm........." (vi ljög)
"aha,, vardå nånstans?"
"......i stan...."
"var?
"svårt att förklara"
"okej jag vet iallafall inte var det ligger hmbutiker..."
jag och sarah sitter vi det här laget o småskrattar lite..
"men.. ni är inte så gamla.. hur gamla e ni?"
"sexton.."
"okej, jag är 18.. det kanske inte syns.. tyvärr.. men så är det :) "
"idrottar ni nåt då?"
"nej. xD "
"okej... vilken skola går ni i då"
jag: "..............whalters" (som btw är typ en idrottsskola och jag ljuger as hell)
sarah: ".........infokomp"
"okej.. men är inte whalters typ värsta snobbskolan"
"eeeh..........joo....typ...men jag ska byta...."
"aha till vad?"
"......infokomp.."
"japp, hon ska gå med mig"
"okej.... :) men ska ni inte med på fest då?"
"haha nää tyväär...^^ "

asså jag kan säga att det var fett mkt roligare in real life!!!
jag och sarah sprang av bussen typ asgarvandes...
sen när jag skulle hem så mötte jag dom igen o då ville han att jag skulle stanna o snacka men jag sa att jag skulle hem o sen ville han ha en kram men det fick han inte :)

^^


ajja pusshej!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback