<3

Fyfan vad glad jag är!
Det var en bra morgon imorse <3

Iallafall, sket i skolan idag. Jag är ju sjuk!
Mejlade min svenskalärare och frågade ifall hon kunde skriva allt jag måste göra i svenskan (har inte gjort ett skit än).
Fick svar idag, har tydligen prov imorgon! PÅ VADFAN DÅ?! Har inte vetat om det eftersom ingen jävel har sagt det :o dumma lärare. Hon skrev iallafall att hon reste bort på måndag och kommer inte tillbaka förens nästa år. Det var som en gåva från gud att läsa det.
Men nu har jag jävligt mycket plugg kan jag lova! Ligger efter som satan i foto också.. Fan..
Fick iallafall VG på fotoprovet i måndags! Skönt som fan, trodde jag skulle få IG, var helt inställd på det.

Nä, ska kanske ta & plugga lite?

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback