Does it even matter?

Spelar det ens roll vad jag säger? vad jag gör? hur mycket jag försöker?
Jag försöker visa hur mycket jag vill det här men du fortsätter & stöta bort mig.
Kom inte och säg att jag verkligen måste visa min kärlek till dig och hur mycket jag verkligen älskar dig när det ändå inte verkar spela någon roll!
För varje gång du stöter bort mig mår jag ett snäpp sämre, sämre & sämre för varje dag.
Jag har sagt förlåt för det egentligen inte så stora som hände, men jag har bett dig om ursäkt, förklarat mina känslor för dig och att jag ger allt för det här men bryr du dig ens om det?
Eller vill du bara plåga mig? Se mig lida för det jag "gjorde"? Vill du såra mig lika mycket som jag tydligen sårade dig?
Det känns som att jag kämpar för ingenting. Är det ens värt det?
Enligt mig är det det, trodde jag. För jag älskar dig men om du fortsätter att stöta bort mig eller bara låtsas att det kanske blir bra för att såra mig så är det inte värt det för fem öre!
Men nu vill jag tro på oss, snälla gör det du med.
Snälla...
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback