Ensam fredag.

Känns lite konstigt att vara ensam en fredag. Det är första fredagen på jag vet inte hur länge som jag är ensam.
Ganska deprimerande.
Hade massor av planer den här helgen men allt blir mer eller mindre inställt pga att jag är sjuk.
Har inte så stor lust till någonting heller eftersom jag är lagom deppig efter allt som har hänt.. En vecka har gått nu.
En vecka sen jag höll om dig, kysste dig. En vecka utav ett helt helvete. Och det gör ont.

Anyway, ska kolla på finalen av idol idag. Sen ska jag grina om Amanda vinner.. Fattar inte vad folk gillar med henne?
Tycker hon är en ful falsksjungande liten brud..Gillar henne inte..

Min mamma är snäll. Hon kom nyss hem med glass, godis & julmust, Gissa vad jag ska äta till middag?
Gillar inte julmust dock..
Det smakar skumt...haha..skumt..skum...he..he..
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback