Julklappshandel.

Idag var jag och handlade julklappar med pappa, åt mig.
Vi åkte runt i alla elektronikaffärer i Kungens Kurva!
Mediamarkt, elgiganten, onoff, expert, siba, elgiganten i sickla, pc-city, siba i sickla, tillbaka till onoff i kungens kurva och sen till siba igen. Gosh vad jobbigt det var! Så mycket folk!
Iallafall, det jag fick i julklapp blev;
- Stativ till kameran
- Teleobjektiv (75-300mm)
- UV-filter till normalobjektivet
- UV-filter till teleobjektivet
- USB-minne
- Ny telefon :D

Hur glad som helst över det jag fick!
Speciellt för telefonen eftersom min andra gick sönder & kvittot är borta så jag har gått runt med en skitseg, ful gammal sony-ericsson som knappt funkar!
TACK!

Imorrn ska jag försöka ge mig ut i mellandagsrean i jakt på en klänning till nyår! Känner mig allmänt stressad över & veta att typ ALLA är i stan och att det säkert bara finns skitgrejer kvar nu >_<
Just sånt kan jag få panik över!
Kände att jag var påväg att få ett panikanfall igen som jag fick i somras, igår natt när jag skulle sova men det kändes inte lika farligt när Victor låg där bredvid mig plus att jag visste att det inte var någon fara osv.
Duktig flicka är jag!

Nej, nu ska jag ta & göra lite kaffe som jag sen ska hälla i mig och kolla lite på tv.
poozbaiz.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback