mondaymorning.

Jag måste sluta lägga mig så sent på nätterna. Gick & la mig runt halv, kvart i fyra inatt. Mest för att jag visste att jag inte skulle gå till skolan idag men ändå, jag hade sovit ca. 4 timmar dagen innan så..
Stannade hemma idag för att fota lite bilder till alla fotouppgifter jag har kvar.
Kom på att jag säkert inte kommer kunna fota så mycket eftersom jag behöver en person att fota till dom flesta uppgifterna.
Aja, ska göra mitt bästa iallafall, om jag kommer iväg!
Imorrn eller på onsdag ska jag börja handla julklappar, ä som vanligt sent ute men tidigare än något annat år!
Hatar att julshoppa, mår psykiskt dåligt av det.. Önskar att jag kunde dissa hela grejen med julklappar men då skulle jag ju inte få några, och det vore ju synd!
Har en känsla av att den här julen kommer suga..
Men, jag bryr mig inte så mycket om julen längre. Ser bara fram emot nyår, som jag inte har några planer för.
Bara om allt går som det ska..
Usch, den här veckan kommer bli hemsk. Kommer få stressa som fan :(
Well, that's life huh?
Add a comment!
Postat av: Natta

Inte fan får du säga sådär eler!!!!! Inte så jag hör(..ser xD) det iallafal!!! :'O

2007-12-17 @ 14:11:20

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback