Fjåårtiz förfan!

GAAAAH vad jag hatar dom! Dom omtalade fjortisarna, de döljer sig överallt; På bussen, på tunnelbanan, bland underkläderna på HM, på sminkavdelningen på åhlens, på fyllefesterna, på rökrutan bakom skolan. Ja, dom är typ överallt och jag ärligt talat hatar dom!
Jag satt på tunnelbanan på väg in till stan en dag med några kompisar och mittemot oss satt en ung tjej och såg väldigt bakis ut. Hon börjar snacka i mobilen högt och tydligt. Eftersom mina kompisar snackade om något som jag inte hängde med i så började jag lyssna på vad den unga tjejen satt och babblade om.
Hennes samtal lät ungefär såhär:

-"HAHAH ASSÅ SHIIIT, DET VA SÅ JÄVLA HEEMSKT! SÅ FUCKING PINSAMT! HAHA...SHIT ASSÅ..."
...tyst...
-" JAAAA ASSÅ HAN KOM FLERA GÅNGEER! FAAN ASSÅ..JAG SKÄMS SÅ JÄVLA MYCKE..HAHAAHAHA...FAAN ASSÅÅ...ÅÅÅÅÅH......!!!! DET VA SÅ JÄVLA MISSLYCKAT! SÅ HEMSKT! HAHA GUD ASSÅ..."
...tyst...
-"ASSÅ FAAN JAG MITT HÅR E HELT FUCKAT! JAG SER UT SOM EN BAKFULL FJORTIS! HAHAHA"


Ehmm........Fatta pinsamt för henne och skrika ut det där över hela jävla tunnelbanan...
Gumman, du ser inte ut som en bakfull fjortis, du ÄR en bakfull fjortis!

Och i måndags när jag var påväg mot gullmars så kommer det på tre "OLEE!"-skrikande typ 12åringar, om ens det!
De var översminkade och betedde sig som om dom ägde världen, det hade för faan inga former på kroppen alls! De var bara barn, något de inte själva visste om.
Jag har sett alldeles för mycket av sånt här, och jag är trött på det!

USCH!



puss.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback