Thailand imorn!

Åker äntligen till thailand imorrn! Ska bli skönt att få komma iväg från allting och bara koppla av. Tankarna går i högvarv just nu och allt känns bara skit. Men jag tänker inte låta det här förstöra min resa, jag ska vara stark och klara mig igenom det här, hur svårt det änkommer att bli.
Jag är så tacksam för att jag har mina bästa vänner som stöttar mig och alltid finns här för er, jag hoppas ni vet att jag gör vad somh helst för er!

Det bär av vid halv-elva tiden imorrn, på kvällen så jag ska försöka få lite sömn då också. Jag ska inte deppa ihop totalt, det gör jag sen! Jag lämnar tankarna hemma och njuter av semestern så mycket jag bara kan. Men men, vi får se hur det går med det.


puss.
Add a comment!
Postat av: HejJagHeterSarah

Heej gumms... =) har skaffat blogg nu btw...

Ha det suuuper i Thailand! Det kommer ordna sig!

Älskar dig


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback