Thailand.

Sitter pa not unket internetcafe har i thailand, har typ fett med hemlangtan..
Resan borjade med att jag krossade en spegel pa flygplatsen i sverige vilket medfor sju ars olycka. har markt av den nu eftersom jag fick nan slags halsfluss pa flygplanet, och har det fortfarande. jag har oxo fott nan slags magsjuka >< uscha.
det e sjukt varmt har nere, asskont! har redan brant mig lite overallt xO
Ska vara har i typ en och en halv vecka till.. Vill hem nu men jag vill endo vara har.. Allt blev sa fel nar jag akte =\
men men.. not much to do..
heta killar med en snygg brenna is the shit! x ]
mwiwiwhhihih..
nasta vecka ska vi nog till paradison Phi Phi Island, wiie =]
ska shoppa fett mycket nu oxo! allt e sa fucking billigt juh!




men orka skriva mer. puss.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback