Whoever, whenever, whatever.

Inte för att jag typ bryr mig, men att Britney rakar av sig allt hår är ju beviset på hur galen hon håller på att bli. Vad hände lixom? För några år sen var hon min idol, den söta lilla oskuldsfulla Britney Spears. Idag är hon en alkoholiserad, hårdfestande tvåbarnsmorsa som håller på att tappa förståndet. Nu har hon lagt in sig på rehabilitering och man kan väl inte annat än hoppas att hon blir bra igen och kanske faktiskt kan bli en bra mamma och prioritera sina barn i första hand. Men det kan ju inte vara lätt när det springer runt papparazziz överallt som fotar varje steg hon tar, varenda ögonblick utav hennes liv.
Det slutar väl med att hon gör en Anna Nicole, dör bara sådär.
Men whatever, som sagt. Jag bryr mig inte, tycker bara att det är extremt jälva synd.




puss & kräm

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback