4 JUNI 2007

HAH! jag är ett skämt. kan inte ens uppdatera en jävla blogg var och varannan dag utan måste vänta tills det gått minst en vecka >< doh.
Ajja, det har inte hänt så mycket iallafall..
var på moshpit open förra lördagen med Natta, Tedh och Victor :D fetingkul lixx!
dagen innan va jag natta och tedh på konsert, 30 seconds to mars <333 Linkin Park && Blindside va oxå jävligt bra! <3
På lördagkvällen efter moshpit drog vi fyra hem till tedh och sov och på söndagen skulle bejb plugga så jag och natta drog och tittade på tedhs spelning [:
Efter den drog jag och nat in till stan och shoppade lite, vi köpte väskor och smycken tihi!
Höll mig frisk resten av veckan men stannade hemma på onsdagen för jag pallade inte gå till plugget.. hade fett ont i nacken och ryggen :( Va på Good Charlotte-konserten dagen innan, det va bra men förra konserten va bättre.. känns som om dom kör sina låtar sen är dom klara.. dom är fett tråkiga på scen :( </3 men jag älskar dom iaf!! <3 ^^
I fredags va jag och victor på dannes 18fest, det va kul men typ alla va packade utom jag :( jag hade ingen dricka o victor hade bara öl och jag hatar öl ! ><
Sen på lördagen skejtade bejb lite o jag tittade på eftersom jag inte har lärt mig skiten än >< sen solade vi i några minuter^^ efter det gick vi och köpte godis som vi skulle ha till kvällen då natta och tedh skulle komma till oss. dom kom vid sju, halv åtta och vi gick och skulle lära oss skejta lite . det gick fett bra! jag hade fan skillz ju! ramlade aldrig :D tihi!
sen på kvällen spelade vi typ familjegeni eller nåt, natta vann konstigt nog -.- höhö <3
Sen efter det kollade vi på hide and seek, asbra som fan! vet inte hur många ggr jag har sett den xD somnade typ i slutet, eller halvsov iaf ^^ var fett trött..
På söndagen åkte jag natta och tedh hem :(
Jag och victor hade 1 månad då btw! älskar dig så jävla mycket victor! <33333333

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback