helgen so far.

Okej, helgen började typ i fredags som jag anser. Jag pkte hem och stressskrev en jävla uppgift i samhälle. Sen på kvällen kämpade jag iväg mig till Viktor för att kolla på när han, charlie och emil repade. fett najs.
Väl där repade dom och jag allvarligt talat DOG när dom började spela "Finch - What Is it To Burn" !!!
Jag tror att det är iallafall en utav världens bästa låtar! <33333
När dom hade repat gick vi in och kollade på filminspelningar från deras spelningar.
Seeeeeeen, så satt vi i viktors rum och lyssna på musik och snackade, eller dom snackade och garvade, jag försökte mest hålla mig vaken vilket inte gick så bra. Vi gick och la oss vid fem på morronen och vaknade strax därefter. Gick upp, drack oboy, gick till viktors farmor, gick hem till viktor igen, åt, stressade till bussen, åkte till centralen, sa hejdå till viktor och charlie som skulle på fest, åkte hem, ringde sarah, sa hejdå till sarah, svarade i telefonen som ringde, möttes av ett lite läskigt asgarv från sarah, hon berättade, hon sa att det tydligen stog "viktor är så smal att han skulle kunan tälta i ett sugrör" på emils helgonsida, xD, jag dog av asgarv, sa hejdå till sarah, var uttråkad, fotade, photoshopade, blev jättetrött, gick och la mig, sov.
 japp.

Idag ska jag åka till stan och kista med natta =D <333333
Fast jag vet inte ifall jag har pengar, jag har 700 på kontot men 400 ska pappa ha för LP & 30STM konserten, och 300 till GC konserten. men jag kanske tar det av pengarna jag får utav honom sen. jaja.



image4

Det där gjorde jag inatt.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback