Idag

Idag har varit en ganska bra dag. Jag var hyfsat glad, förmodligen på grund av det otroliga underbara vädret!
Lea och jag bestämde oss för att skolka från industrilektionen där vi ändå bara har vikarie som inte bryr sig så det gjorde vi. Vi tänkte att vi hellre satt och mös vid kajen i slussen/gamla stan än att göra en diskborste utav lera.
Så vi tog bussen till slussen och gick dit. Det var fett med mys <3
Vi satt där igår oxå, det var mysigare då för det blåste mindre!
Jag har ju som sagt vart glad idag också, jag vet inte varför, eller jo det vet jag men jag är så hemlighetsfull så det tänker jag inte säga! Jag blev arg också. AAAAAAAAH! JÄVLA IDIOT!
Imorn är det fredag, flyttfredag. Japp, jag och mamma tar vårt pick & pack och drar till rissneleden. jippie? NOT!
Okej, litegrann kanske. Men det blir fett jobbigt. Jag tror lägenheten ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och jag pallar seriöst inte det!
Jag vill bara att lägenheten ska vara klartapetserad med nya golv och fint kök och underbara rum när man flyttar dit men det lär väl dröja fett länge tills allt är finished!
sen ere jobb o grejer på lördag, släktmiddag på resturang o skit. palla helgen.

pusshej.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback