1 MAJ 2007

Yttligare en helg då.
I fredags gjorde jag inte ett piss typ eftersom jag skulle jobba dagen efter. Åkte till sumpan med sarah.
på lördan åkte jag till jobbet och var helt borta hela dagen, så jävla trött! Mötte Victor i tcentralen sen och drog hem till honom :)
Gjorde inte så mkt, tog det lugnt och hade det allmänt mys :)
På söndagen skulle han repa med bandet så vi blev hämtade av patrik och danne och så åkte vi till replokalen, när vi kom dit så fanns det ingen nyckel så det blev inget rep. istället drog vi hem till victor där han och patrik spela lite gitarr :) sen skulle dom ut och bli fotade till nånting så jag, lisa och danne stog och tittade på^^ mucho kul :D
Sen drog dom hem och vi va hemma och tog det lugnt igen :)

fetroligt. ^^
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback