9 MAJ 2007

Orka att jag inte har uppdaterat min blogg sen typ valborg ;O
Iallafall så vet jag inte vad jag har gjort den senaste veckan i detaljer.
I fredags hade Victor iaf spelning i södertälje så jag var där med Natta och Tedh. Det var mucho kul och spelningen va asbra :)
Sen åkte jag hem till Victor och sov. På lördagen sov vi faktiskt inte bort hela dagen, för första gången. Han hjälpte sin farsa med nånting o sen drog vi in till stan och kollade runt lite. Vi gick till Åhlens och köpte varsin hårspraysflaska oxå :) det var kul ^^
sen gick vi och köpte godis och åkte hem :(
jag köpte en latte oxå.
Vi var hemma hela kvällen och slappade, det var mysigt ändå <3
På söndagen drog jag hem ganska tidigt för jag skulle plugga ><
I veckan har jag änsålänge inte gjort nåt tror jag.. eller sumpan med natta i måndags, jobbade igår och var hemma med huvudvärk idag.
Juste, köpte världens übersnyggaste skjorta i fredags oxå, en blå från carlings <3 :)
Hade nationella i matte igår oxå och det gick ganska bra. bättre än jag trodde iallafall. det var fan lättare än provet i nian!!  :O
helt stört.
hoppas jag får G på det iallafall , då blir jag glad ^^
hihi

jag saknar Victor.. och sarah och petra.. och natta..... <333333333333





pusshej!

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback