Besvikelse till max

Enter Shikari ställde in spelningen....
Jag är otroligt besviken och arg. Iförsig kan inte dom hjälpa att dom blev magsjuka men ändå. Känns som att det alltid händer i Sverige. Hade verkligen sett fram emot deras spelning, liksom i flera månader...
Imorrn ska jag lösa in biljetterna iallafall och då blir jag 400 kronor rikare :)
Köpte ju biljett till victor men han kunde inte gå eftersom han är på intensivkurs så ola skulle köpa den och så skulle vi gå tillsammans men nu blev det ju inte så >_< Så vi ska ut & fota idag istället så kan han lära mig lite ;D
Iallafall, med tanke på att jag får lite pengar imorrn då så passade jag på & skutta ner till centrum och köpa två biljetter till Silverstein istället, så ska victor få en biljett till deras spelning istället. En väldigt sen födelsedagspresent! Men jag ser faktiskt mer fram emot Silverstein än vad jag gjorde mot Enter Shikari. Så nu är det bara & hoppas på att dom inte ställer in sin spelning!
När jag ändå var ute så passade jag också på att gå ner till macken där posten är och hämtade ut mitt paket :)
Kom hem och öppnade det, bh-n var lite stor och trosorna va i fel modell, ville ha hipsters och det stog att det var det har jag för mig men det var "vanliga" trosor. Tröjan var bra.
Men jag tänker behålla allt iallafall, är för lat för och skicka tillbaka och greja XD
Haha..

image55

Nu ska jag lata mig framför tv'n och dricka jordgubbste som är äckligt gott (?) :D

pussbajs.
Add a comment!
Postat av: zeth

I know! vill verkligen inte komma efter mer i skolan liksom :( annars hade jag inte brytt mig.

Postat av: zeth

Åh fan, slut suger :( Det är bara jag som dricker te i min familj (i princip) så jag har mitt på det torra ;) Fast jag önskar att de andra kunde dricka upp alla andra sorter så att de måste köpa en ny, med bara vanilj! :D

2007-11-15 @ 22:20:58
URL: http://zeth.blogg.se

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback